niedziela, 31 października 2010

Komu upiec sernik???


Jakie serniki lubicie najbardziej? Ciężkie i kremowe czy raczej lekkie jak pianka? Z czekoladą, bakaliami, owocami? A może mielibyście ochotę na prawdziwą sernikową bombę? ;-)

W tej chwili w moim blogu można znaleźć 18 serników. Jeśli mieszkasz w Warszawie lub Piasecznie jeden z nich, wybrany przez Ciebie, może być Twój. 

Jak?

Wystarczy odwiedzić tę aukcję na Allegro. 

Licytując zyskujesz pyszny sernik, a co najważniejsze, pomagasz Kubie, który bardzo tej pomocy potrzebuje.

Uwaga!
Nad aukcją wyświetla się napis, że wystawiająca ją jest w tej chwili nieobecna, nie ma to jednak znaczenia, bowiem sernik piekę ja, tak więc wszystko wydarzy się w terminie zgodnym z zasadami opisanymi w aukcji.
Serdecznie zapraszam!























Tutaj możecie znaleźć także inne aukcje wystawione specjalnie dla Kubusia.

8 komentarze:

Karmel-itka. pisze...

wspaniałe przedsięwzięcie.
szkoda tylko, że mieszkam w centrum Wlkp., bo z pewnością bym się pokusiła na tę aukcję. ba, bez dwóch zdań!

Kaś pisze...

w tej chwili szkoda mi, że nie jestem z Warszawy :)
szczytna akcja

Kuchareczka pisze...

ja już piekę słodkość z mojej kubusiowej aukcji! :)

majana pisze...

Cudne serniki, wspaniała akcja:)
Ja uwielbiam chyba każdy sernik, cięzki,delikatny, każdy jest smaczny i Twoje tak wyglądają :)
Pozdrowienia:)

Anucha pisze...

Szkoda, że jestem z zachodniopomorskiego:(
Wspaniały, szczytny cel tej akcji.
Bardzo lubię serniki, ale rzadko je piekę. A Twoje są rewelacyjne.
Pozdrawiam:)

nobleva pisze...

Szkoda, że nie mieszkam w Wwie

Ivon pisze...

Też żałuję, że nie mieszkam bliżej Ciebie :(
Serniki wyglądają pysznie. A akcja godna naśladowania !

Pozdrawiam !!!

Faalka pisze...

Gratulacje!!! 360 zł to chyba najdroższy sernik wszechczasów na Allegro :)))

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :-)

 
Design by Ciey based on Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes