środa, 17 listopada 2010

Poszukiwany, poszukiwana. Wspaniałe zakończenie historii.


Winna Wam jestem ciąg dalszy historii z poprzedniego postu, w którym to szukałam osoby, która współuczestniczyła w aukcji sernika dla Kuby i przegrała ją ledwie o włos.
Człowiek się odezwał, za co jeszcze raz serdecznie Mu dziękuję i jak się okazało niezależnie od niekorzystnych dla niego wyników licytacji i tak wpłacił wylicytowaną przez siebie kwotę! Tak więc z OGROMNĄ przyjemnością upiekę sernik również dla Niego.
Do tej pory nie mogę uwierzyć w tak wspaniałe zakończenie jednej małej aukcji. Bałam się, czy ktokolwiek zechce kupić coś tak nietypowego w tego typu akcjach jak sernik, a tymczasem okazało się, że ja upiekę dwa serniki, a na konto Kubusia trafi (a właściwie już trafiło) z tego tytułu łącznie ponad 700 złotych!
Życie jest piękne:-)
Dlaczego to wszystko piszę? Po pierwsze, żeby podzielić się swoją wielką radością. Poza tym piszę o tym dlatego, żeby z całego serca zachęcić innych blogerów do wzięcia udziału w akcji.
Popatrzcie, jakie to proste. Robimy to co lubimy, czyli pieczemy albo gotujemy, przy okazji pomagamy Kubusiowi -i co było dla mnie największą niespodzianką - możemy na własnej skórze poczuć, jak wiele fantastycznych, bezinteresownych i serdecznych osób jest wokół nas.

6 komentarze:

ka.wo pisze...

ogromnie się cieszę =D mam nadzieję, że moje pierniki też zyskają jakiegoś amatora :) pozdrawiam :)

Anucha pisze...

Cieszę się razem z Tobą, że w tak piękny sposób pomagasz Kubusiowi i jeszcze raz gratuluję wyniku uzyskanego na aukcji.
Pozdrawiam serdecznie:)

asieja pisze...

radosna bardzo to wiadomośc :-)

Daga pisze...

A jak ja się cieszę :-))) Ka.wo już mówiłam, że trzymam mocne kciuki za Twoje pierniczki. Anucha, ja nie czuję, żebym cokolwiek zrobiła. W ogóle na to nie patrzę od tej strony. Ja dałam bardzo niewiele, za to bardzo, bardzo dużo otrzymałam i dlatego tak bardzo mnie to cieszy :-)

Faalka pisze...

Super :) Wszyscy biorący udział w tej akcji będą mieli lepszą karmę ;) W obu znaczeniach.

majana pisze...

Cudowna wiadomośc !!! :))

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :-)

 
Design by Ciey based on Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes