poniedziałek, 15 listopada 2010

Poszukiwany, poszukiwana!


W sobotę zakończyła się na Allegro aukcja mojego sernika pod patronatem akcji Kulinarni blogerzy dla Kubusia. Kwota licytacji przerosła moje najśmielsze oczekiwania, sernik został sprzedany za ponad 360 złotych! Do tej pory nie mogę w to uwierzyć i pragnę z tego miejsca bardzo serdecznie podziękować  wszystkim za udział w licytacji. Szczególnie dziękuję Zwycięzcom aukcji za ich niezwykłą hojność. Postaram się nie zawieść i zrobić najlepszy sernik jaki tylko potrafię :-)
W aukcji prawie do końca walczyła jeszcze jedna osoba. Jej kwota licytacji była niewiele niższa od kwoty ostatecznej, w związku z tym mam dla tego Kogoś pewną propozycję. Smakowitą propozycję :-)  Niestety jednak, nie mam do tej osoby żadnego kontaktu, będę więc bardzo wdzięczna, jeśli ten Ktoś zechce skontaktować się ze mną mailem (link po lewej stronie bloga). Zapraszam i jeszcze raz serdecznie dziękuję!

8 komentarze:

Kuchareczka pisze...

Hurra! Im więcej uzbieramy tym lepiej :)

ulcik pisze...

gratulacje wielkie :) kwota obłędna ale za takie smakowitości warto :) oj warto ! pozdrawiam i dzięki za przyłączenie się :)

asieja pisze...

zawrotna kwota za sernik. i dobrze!

Atria C. pisze...

Ło, ja jestem ciekawa ze swojej strony jak zabezpieczysz ten sernik bo poczta polska może z tym cuda zrobić..

Daga pisze...

Atrio, ależ ja go nie zamierzam wysyłać pocztą. Aukcja była z zastrzeżeniem, że ważna jest tylko w naszej okolicy. Osoba, która wygrała też tu mieszka:-)

Anucha pisze...

Sernik na pewno wyjdzie wspaniały, co do tego nie ma żadnej wątpliwości.
Gratuluję tak wspaniałej kwoty:)
Pozdrawiam:)

ka.wo pisze...

Bardzo się cieszę! Moje pierniki ruszyły wczoraj:) Pozdrawiam :)

Daga pisze...

Ka.wo widziałam te Twoje pierniczki, cudne są, jestem pewna, że świetnie się sprzedadzą :-)

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :-)

 
Design by Ciey based on Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes