wtorek, 6 grudnia 2011

Pierniczki i o pewnym dzielnym Krzysiu


Dziś Mikołajki. Doskonała pora, żeby przypomnieć o pieczeniu pierniczków. Moja kuchnia wczoraj zamieniła się w prawdziwą pierniczkową piekarnię. Powstał między innymi piękny prezent pierniczkowy, który pewna młoda osoba przygotowała dla kogoś bardzo dla niej ważnego.



Pierniczki w słoju zostały przygotowane według tego przepisu, który pozostaje moim ulubionym. Możecie też wypróbować inne przepis na pierniczki z mojego bloga, na przykład ten albo ten. Wszystkie pierniczki są miękkie.










Niestety, nie każdemu jest dane cieszyć się świątecznym zapachem domowych pierniczków. Bratanek mojej koleżanki Oli, czteroletni Krzyś trafił właśnie do szpitala, bo pogorszyły mu się wyniki po ostatniej chemii. Mały od kilku miesięcy choruje na nowotwór mózgu. Leczenie idzie w miarę sprawnie, ale będzie długotrwałe i niestety kosztowne. Byłabym więc bardzo wdzięczna, gdybyście zechcieli wspomóc Jego leczenie.
Serdecznie też proszę Blogerki, które do mnie zaglądają, aby zechciały w miarę możliwości napisać o Krzysiu u siebie. Ten mały dzielny człowieczek bardzo tego potrzebuje.
To strona Krzysia na Facebooku, a oto i sam Krzyś:


























Poniżej dane do przelewu, wystarczy skopiować:

Fundacja "ISKIERKA" na rzecz dzieci z chorobą nowotworową 

Warszawa 00-838, Prosta 51 

ING Bank Śląski nr konta: 30 1050 1588 1000 0023 0342 1412 

koniecznie z dopiskiem „Krzysiu Tobór”


Dziękuję!

6 komentarze:

agawu pisze...

Informację o Krzysiu umieściłam u siebie, mam nadzieję, że apele będą skuteczne i mały szybko wróci do zdrowia. Pierniczki zachęcająco wyglądają więc przepis wypróbuję.

Magda_S pisze...

Coś Ci powiem - będziesz w niedzielę moją inspiracją ;)

Daga pisze...

Agawu - bardzo Ci dziękuję!
Magda, zaczynam się bać;-)

Majana pisze...

Śliczne są te pierniczki:) Bardzo mi się podobają.

Pozdrawiam:)

Faalka pisze...

A ja zapraszam do polubienia i udostępniania strony Krzysia na Facebooku:
http://www.facebook.com/pages/Krzysiu-Tobór/296508537056443?ref=ts

Daga pisze...

o właśnie, zapomniałam o FB. Już wpisuję do posta.

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :-)

 
Design by Ciey based on Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes