sobota, 12 października 2013

Targi kulinarne


Ma ktoś ochotę na tort bezowy z żurawinami albo intensywnie czekoladowy z malinami? A może sernik śliwkowy lub karmelowy? Te i inne moje wypieki będziecie mogli spotkać już jutro na warszawskim Powiślu na targach kulinarnych. Szczegóły na załączonym plakacie. Czekam tam na Was od 11! Szukajcie mnie w sali czerwonej. Od wejścia kierujecie się na prawo, mijacie dużą salę i zaraz za nią jest mniejsza, a w niej ja. Będzie bardzo smacznie :-)
Do zobaczenia!





PS. Czy jakaś dobra dusza wie, dlaczego w tytule posta pojawiła mi się literka R??? Ja jej tam nie wpisywałam!

8 komentarze:

Miśka pisze...

a Poznań kiedy??:)

Ewa Kuchennie pisze...

Do zobaczenia jutro - przyjdę spróbować Twojego sernika ;)

Pozdrawiam,
http://ewakuchennie.blogspot.com/

Karmel-itka. pisze...

liczę też na Poznań! bo mi do Warszawy za daleko..

Daga pisze...

Ewo, zapraszam! Miśko, Karmel-itko - jakby to powiedzieć... Poznania na razie nie ma w planach, ale kto wie? Bardzo Poznań lubię, a dawno w nim nie byłam:-)

Michalina Golonka pisze...

Ja chętnie spróbuję, ale W-wa jest zdecydowanie za daleko, szkoda :/

Ania W pisze...

O kurdę, chyba nie przeżyję ...Twoje przepisy są nieodmiennie moją inspiracją, jak żałuję, że nie zobaczę i nie spróbuję ich w realu ...

Antenka pisze...

biorę wszystkie! są wspaniałe:)!

szyleczko pisze...

Jaka szkoda, że nie ma Cię w stolicy Wielkopolski! Też mamy festiwale smaku! Na pewno bym do Ciebie zajrzała, bo jakoś ciężko mi idzie ograniczanie słodkiego :) Pozdrowienia!

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :-)

 
Design by Ciey based on Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes